Logo Start 3

LOGO

Logo Start, tek kullanıcılı olan ve muhasebe işlemlerini dışardan takip eden küçük işletmelere ve şahıs firmalarına yönelik bir çözümdür.

Logo Start ile işletmenizin günlük işlemlerini daha etkin ve daha verimli izleyip yönetebilirsiniz.

Logo Start ile Stok, Fatura, Çek/Senet, İrsaliye, Banka, Maliyet, Kasa, Sipariş, Müşteri Bilgilerinin Takibi, Kontrolü ve Analizlerini kolaylıkla yapabilirsiniz.

LOGO START İLE YAPABİLECEĞİNİZ İŞLEMLER

Stoklarınızı kolaylıkla izleyip yönetebilirsiniz.
• Alış faturanızı satış faturanıza çevirebilirsiniz.
• Ek vergileri Start sayesinde hesaplayabilirsiniz.
• Cari hesap tanımlamalarını kullanarak müşteri bilgilerinize kolayca ulaşabilirsiniz.
• Kredi kartı ile yaptığınız satışları ve banka ödemelerini Start ile yakından takip edebilirsiniz.
• Kasanızdaki nakit işlemlerini kolaylıkla takip edebilirsiniz.
• Çek senet ve değerli evraklarınıza istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.


LOGO START'IN ÖZELLİKLERİ

• Kullanımı kolay bir arayüz.
• Otomatik Kayıt Ekleme İmkanı.
• Zaman Tasarrufu ve İşlerinizde Artan Verimlilik
• Sıkça kullandığınız raporlara hızlı ulaşma imkanı
• Müşterilerinizin risk ve ödeme takiplerini yapabilme imkanı
• Kredi kartı kullanımı ve taksitlendirme imkanı
• Harcamaları takip edebilme
• Fiyat, KDV Güncelleme, Faturalama, Onaylama gibi işlemleri toplu yapabilme imkanı.
• WebMaster özelliği ile web sitenizi oluşturabilirsiniz.
• Stoklarınızı rahatlıkla takip edebilir ve yönetebilirsiniz.
• Banka işlemlerinizi kolaylıkla kontrol edebilirsiniz.
• Çek ve Senetlerinizi kontrol edebilirsiniz.
• Siparişlerinizi kısa zamanda ve ayrıntılı bir şekilde hazırlayabilirsiniz.
• Fotoğraf eklenebilen ürün kartlarıyla işinizi daha da kolaylaştırın.
• Sık Kullanılan kayıtlar ile hızlı veri girişi yapabilirsiniz.
• Otomatik Kayıt Ekleme özelliği ile kayıt işlemleri için zaman kaybetmeyin.
• Hizmet kalitenizi yükselterek müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.
• Ürünlerinizde kolaylıkla İndirim, Masraf ve Promosyon uygulayabilirsiniz.
• Firma Durum Penceresi ile önemli verilerinizi her an takip etme imkanını yakalayın.
• İşletmenizin durumunu Esnek ve Kolay Raporlar alarak yakından takip edin.
• EXCEL ile kolaylıkla veri aktarımı yapabilirsiniz.